14 April, 2011

PERASAAN



Dah lebih sepuluh kali sy cuba expresskan perasaan sy ketika ini dalam entry ni...

Tapi saya tak jumpa ayat yang sesuai...

Apa yang saya nak cakap dengan awak?

Untuk tunjukkan perasaan saya waktu ini...

Awak...gagal ke saya untuk jadi yang terbaik bagi awak?




Awak nak tahu...?

Saya terbiasa untuk dapat perhatian lebih dari orang yang saya sayang...

Ada yang mesej untuk tanya khabar..dah makan belum..okey ke tak...

Sejak dengan awak...saya kena belajar jadi orang "dewasa"...

Walaupun awak mengaku awak sayang saya...


Kita pernah gaduh banyak kali kan awak?

Biasalah...mana ada orang yang sempurna...tak buat salah...

Saya mintak maaf...

Kalau banyak salah saya pada awak...

Saya tahu saya keras kepala..degil..manja...

Tapi saya setia dengan awak...

Awak janganlah khianati saya...

Saya janji saya tak buat dah...

Saya janji...!




Saya ada banyak kekurangan...

Saya harap awak boleh terima...

Saya tak boleh nak ubah semua kekurangan saya...


Saya tak pernah menyesal pilih awak...

Jangan sampai perasaan tu muncul dalam hati ni...

Sedih bila saya ketepikan kepentingan diri saya demi awak...

Tapi saya langsung tak penting dalam hidup awak...



Saya mintak maaf kalau terlalu banyak kekurangan saya sampai awak tergamak buat semua ni...

Dan saya....

Maafkan awak....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.