24 February, 2011

APA YANG AKU RASA...0_o

"Dia hadir dalam hidupku untuk menyembuhkan rawan yang bersarang di dada.
Sedangkan dia yang pernah hidup dalam hatiku ini terpaksa mengusung dukanya sendirian. Kejamkah aku pada dia andainya aku tidak mampu mencintai dia sepertimana aku mencintai dia yang seorang lagi?”

sayang dengan nama Allah swt ak tidak pernah membenci mu.
mulut dan hati ini tidak pernah membicarakan perihal buruk tentang diri mu,
apatah lagi mengaib kan diri mu...
kepadaku kau cukup sempurna

aku sedar siapa lah aku untuk melawan takdir, mungkin ini yang aku ingin kan..
jadi aku perlu terima semua ini...
maafkan ak kerana pernah melukakan hati mu dan luka ini meninglkan parut dihati mu..


MAAFKAN AK...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.