08 January, 2011

saye senang sendiri...

emmm..saya memang merindui beblog nie...
dulu dairy lah tempat untuk luahkan segala nya.. skang zaman pown da canggih x tak nk duk bwh tempurung lagi.. budak sek rndah pown da ad MUKA BUKU...tapi tak sume bleh kte cite dalam nie...
TAHUN NIe umo saye 23 SO saye kene matang...
huh tp saya mcm nie jgk... x bleh ubah prangai... so cmne??

skang saya senang sendiri...
bkn sebatang kara, kera or wat so eva...
tp saya senang utk x memikirkan tentang cinta...
emm bkn jual mahal, bkn smbong..
tp masih byak yang nk saya kejar...
sape yang snggup tgu so tgu la...
tp saya x pakse huhuhu..

cukup la saya ada JASMAN SINEN saya cukup sayang kan dia, walaupun byk dugaan yang dia alami saya tetap sayangkan dia..walaupun umur dia da 48 tp still hnsome tau...
saya juga masih ade kekasih nye ZAILAN BAHARUDDIN, yang sgt comel penenang ku dikala aku kesedihan...yang byk memberi pendapat utk memilih yang terbaik buat saya...
tak lupa FASYA JASMAN yg kadang2 bt saya 10sen bler die sakit dulu, dan skang saya dan keluarga yang byk bg semangat...semoga kau sehat selalu...WEIDA JASMAN yg sgt kedekut, tp akan cpt simpati bler saya wat muke se10... SHAHMEER JASMAN, yg menyusahkan saya klo lambat blk umah...saya la yang org yg kne AZANKAN name die suh blk...n MA LIL BRO FADZIL JASMAN yg saya akan sentiasa cium dia bler blk bercuti walupown da form 2 bau haseeem....eeuuuuwww tp saya tetap cium...

n cukup la saya ada teman....NUN,BOY,EPAH...n yg len...
saya cukup menghargai semua...
kepada DIA,DIA,DIA,DIA woooowww ramainye...
huhuhu...cinta lah kepada ALLAH di ats sana untuk mendapat cinta sejati...

teman yg mengfollow blog saya yg x seberabe...thks byk bg semgt...
tak lupa rakan tweeter saya...

sekian....

2 comments:

Note: only a member of this blog may post a comment.