31 December, 2010

SAYA BAHAGIA...

emmm..
ckup la saya dgn dugaan yg saya lalui..
semua saya lihat dan saya senyap kan..
kenapa perlu tiada kejujuran dalam perhubungan...
emmm
YA ALLAH..
saya lebih mncintai dia dari mencintai mu...
saya lupa akan ciptaan mu...
perlu ke ak sehebat rabiatuladawiyah...
yg ingin kan jaminan ke syurga jika memiliki suami...
wajar ke zaman sekarang pertanyaan begitu dipersebut??
...
saya cume nk berubah untuk jd yg terbaik untuk awk...
x ingin ke awk memiliki wanita begitu...
YA ALLAH kau beri lah ak kekuatan untuk meneruskan cita2 ku untuk mencintai mu, dan kemudian mendapat cinta suci dari mu...
beri lah ak lelaki yang dapat membimbing ak ke arah kebaikan YA ALLAH...
ak terlalu jahil...
kau permudahkan lah jodoh ku dan dia...
amin...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.